Mona introduceert nieuw toetje met opening van Club Oops!

Mona introduceert nieuw toetje met opening van Club Oops!

juni 30, 2018 Uit Door Jason Halliwell
Beauty & parfum

Donderdagavond werd de introductie van het nieuwe toetje van Mona, Mona Oops!, groots gevierd. Voor één avond opende Club Oops! by Mona haar deuren in Amsterdam op het Thuishaven Festivalterrein. Tijdens deze avond werden de toetjes op spectaculaire wijze gepresenteerd aan het publiek. Mona Oops! bestaat uit een dikke romige yoghurt met chunks van chocolade, knapperige noten, cheesecake-biscuits of perzik die losjes met een heerlijke saus door elkaar heen zijn geroerd. Een heerlijke mix aan smaken en texturen, waardoor géén hap hetzelfde smaakt
Met Club Oops! vierde Nederlands bekendste toetjesmerk, Mona, de komst van haar nieuwste guilty pleasure: Mona Oops!. Deze nieuwe, unieke uitvinding van Mona is een lekker toetje ongeregeld en daarom bracht Club Oops! ieder uur chaos en onverwachtheden met zich mee: van parades tot aan kilo’s confetti.
Naast het proeven van de drie nieuwe toetjes in de smaken Choco Choco, Lemon Cheesecake en Peach Hazelnut konden de bezoekers dansen op de tunes van dj-trio Kris Kross Amsterdam, Kees van Hondt, Alamaison en FluFlu. Mona Oops! is vanaf 2 juli bij alle supermarktketens te koop voor een consumentenadviesprijs van €1,39 (portieverpakking, 200 ml) en €2,19 (grootverpakking, 450ml).